2012. november 3., szombat

40.fejezet


Először is... fuhh... 40. fejezet. Álmomban nem gondoltam volna  hogy lesz egy blogom,a hol lesz 40. fejezet, 11 rendszeres olvasó (!!!) és ennyi komi jön hozzá majd♥ Egyszerűen csodásak vagytok srácok.! Imádlak Titeket.! ImádomazOlvasóimat.♥ Jó, most is azt mondom, amit az előzőnél, 5 komiii és jön a következő; ) És személy szerint, olyan jókat találtam ki, már csak, ha lenne időm leírnám, sé fúúúú... na ezt majd akkor; ) Addig is jó olvasást Bábujok♥

Lena: Jaaj drágám, miért kell mindnekit bántani,! Majd megtezi azt helyetted más;)♥
Doriszka: Hát, úgy, hogy Bella megsérült, és hogy tudjam húzni az agyatokat, azért jön vissza a Balázs;)♥
Lizzy: Tudjuk.xĐ Kökiiim♥
Hope xx: Először is, nagyon aranyos vagy, hogy a kedvencednek tartod, ez csuda mód jó érzés a számomra^-^♥ Mindenki bántja Harryt.. még a végén én is azt fogom mondnai,hogy megérdemelte, pedig én tudom, hogy mi lesz.!
Roxyy: Semmi gond, de ugye Minden Oké?! :O♥ Hát igen, Harryt midnenki kiheréli, Reni imádja Bellát, Bella még "alszik" egy kicsit, Eleonor emg már valahol az Északi-sarkn pihenget;)♥





/ Harry szemszöge/


Zayn ott ült a padon, a folyosón, és mivel Louist nem láttam sehol és Renit sem, ezért szépen fogtam magam és kimentem, hogy beszéljek Vele. Éreztem magamon a többiek szúrós tekintetét, de jelen helyzetben nem igen érdekelt, csak az, hogy tisztázzak Zaynnel mindent, hogy mi is van közte és Bella közt:
-Zayn, beszélhetnénk?! –kérdeztem.
-Mondjad.! –felelte flegmán.
-Mi van közted és Bella közt?! –tértem egyből a lényegre. Br nem igazán értettem, mert ha lett is volna köztük valami, akkor Zayn miért kavart Jadeel?!
-Jelenleg a kóma, amúgy meg barátság. –jó, tény, hogy rohadt nagyot hibáztam, de azért nem kéne ennyire flegmának lennie.
-Miért feküdtél le Bellával?! –kérdeztem halkan.
-Hogy mit csináltam a kivel?! –értetlenkedett.
-Miért feküdtél le Bellával?! –kérdeztem újra, és már sokkal hangosabban.
-Ember, Te nem vagy normális. Soha nem tennék Vele ilyet. Tudod miért?! Mert nekem van gerincem.! –mondta, majd felállt és az utolsó mondatrésznél mélyen a szemembe nézett.
-Biztos vagy Te benne,!
-Csak emlékeznék rá.!
-Akkor miért csókolóztatok?! –tettem fel a legészszerűbb választ, ami jelen helyzetben eszembe jutott.
-Az nem úgy volt, mint ahogy Te azt gondolod. –igen, ez az. Nyert ügy.
-Valóban, akkor ez itt mi?! –kérdeztem, mire megmutattam a telefonomat, amin Ők voltak.
-1. honnan a francból szerezted ezt Te?! 2. Bellának ehhez semmi köze.
-Megvannak a kapcsolataim. Akkor ez itt nem ő?!
-De igen ő, csak ez nem úgy történt, mint ahogy Te azt hiszed.!
-Akkor még is, hogy történt?! Kérlek Zayn avass be minket a részletekbe, hogy miért is csókolóztál a barátnőmmel?!
-Had emlékeztesselek, hogy Volt barátnő.!
-Na, had halljuk.! Gyerünk, félsz ki mondani valamit?! –még saját magam is meglepődtem a bunkóságomon, mivel én sosem voltam ilyen. Mi ütött Beléd Te rohadék?!
-Jaaaj, rohadjál meg.! Szeretem Bellát érted?! És amilyen mocsok voltál és vagy is, nem érdemelted meg Őt, sosem.! –na jó, erre még én sem számítottam. Mi az, hogy szereti?! És mi vaan?!
-Zayn.. –szólalt meg egy vékony hang, mire mind ketten megfordultunk és Jadeel találtuk magunkat szembe.
-Jade én.. –kezdett volna bele Zayn, de a lány egyből elrohant. –Kösz szépen. Nagyon jó kis barát vagy.! –mondta, majd a lány után szaladt.
Mi ütött beléd Harold?! Ez nem Te vagy. Sosem bántál volna így a barátaiddal ezelőtt.
-Idióta. –mondtam, igazából magamnak, és levágódtam a székre, beletúrtam a hajamba és egyszerűen, nem tudtam elhinni, hogy egy csettintés alatt, minden tönkre mehet.
-Ezzel, ha nem gond, nem szállnék vitába. –mondta Liam és leült mellém.
-Liam, imádlak, de jelenleg, nincs szükségem arra, hogy Te is elhordj engem minden aljas dögnek. Így is épp elég rossz, és tudom, hogy az vagyok. Nem kell még neked is elmondanod.
-Én is szeretlek Hazza, de most jól figyelj Rám. Nem azért jöttem ide, hogy elmondjalak mindennek, pedig megtehetném. De inkább nem teszem.
-Akkor még is mit akarsz?!
-Leginkább az igazságot, és válaszokat.
-Milyen igazságokat?!
-Harry, te nem ilyen vagy, Mi történt,! Miért tettétek azt Eleonorral?! Miért szakítottál Bellával, miért csókoltad meg azt a lányt?! Miért bántál úgy az előbb Zaynnel?! És leginkább, miért kell havonta váltogatni a „barátnőidet”?!
-Nem tudom, egyszerűen csak.. berúgtam és hülye voltam.
-Ez az elsőre ad csak indokot. Mi a második és a többi?!
-Amiket El mutatott képeket… nem akartam elhinni, hogy megcsalt és borzasztóan éreztem magam, és azzal a lánnyal még Bells előtt kavartam, de ez más kérdés. És egyszerűen már, nem bírtam, azt, hogy ez a kérdés, zárva van előttem.
-Értem. De tudtad, hogy Zayn és Jade között alakultak dolgok. Miért kellett kiabálni, hogy elronts mindent?! Amiért Te nem vagy boldog, más se legyen az?!
-nem, én egyáltalán nem ezt akartam.! Liam, ez az egész úgy, ahogy van, szarul jött ki.
-Valóban, tényleg elég rossz, de az utolsóra még mindig nem adtál választ. Miért cserélgeted úgy a csajokat, mint a zoknit?!
-Hát nem is tudom.. Félek.
-Mitől?! –nézett Rám kérdőn Liam.
-Csalódástól, elmúlástól és az elmúlástól. Hogy nem kellek majd senkinek sem. Hogy egyszer majd, akit szeretek, már nem fog viszont szeretni.
-Harry, még is miről beszélsz,! Milyen elmúlásról?! –mikor Liamre néztem, láttam, hogy ezt Ő sem érti. Pedig Ő általában mindent szokott érteni.
-Hát, hogy majd mikor már öregek leszünk, teszem fel 40-50 évesek, akkor is szeretni fog majd minket valaki?! Akkor is még lesz néhol rajongóink?!
-Harry, egyszer mindennek eljön a vége, de mi még nagyon az elején vagyunk, ezen Te még ne is törd azt a lüke fejedet.! Milyen csalódás, és mi van?! Kérlek, magyarázd már el Nekem, mert ezt még én sem értem.
-Kérdezted, hogy miért váltogatom, olyan sokszor a barátnőimet. Hát félek, hogy Ők szakítnának Velem, hogy egy nap arra kelek, hogy már nincs ott mellettem, s nem mondja, hogy ’Szeretlek’. Félek attól, hogy felnövünk, és már senki sem fog szeretni, mert már nem vagyok, teszem fel helyes. És Velem régebben sok lány szórakozott és…
-És, most Te vissza akarsz vágni ezzel?
-Igen.. –hajtottam le a fejem.
-Ezt nem szabad. Attól, hogy Veled, hogy bántak, az más. Mert ha ezt folytatod, egyszer senki sem fog tényleg szeretni, és akkor nagyot nézel, mert mindenki úgy ismert meg, hogy Te vagy a csajozós, és fölösleges Veled lenni, mert hamar elhagyod Őt. És mi az, hogy ha már nem leszünk fiatalok?! Harry, 18 éves vagy, kicsit meg kéne komolyodnod. Persze, ezt mondhatnánk Louisnak is, de ha megnézed, Ő El-el már tényleg a jövőt tervezte, és ahogy látom, Tolával is. Neki, komolyak a szándékai.
-tudom. És jöttem én, aki mindent tönkre tett.
-Ez nem olyan biztos. Ha El tényleg szereti, nem fekszik le veled. Te csak pont kapóra jöttél Neki, mert részeg voltál, és gyenge és Eleonor valóban szép lány, és engedtél a csábításnak, és ezzel két kapcsolatot is tönkre tettél.
-Kettőt?! –néztem Rá értetlenül.
-Bocs, rosszul mondtam. Hármat.
-Várj, ezt hogy érted, hogy hármat?!
-Louisét és Eleonorét, és amik a legrosszabbak, a Tiédet és Louisét, és Belláét és a Tiédet. Viszont, tudod, mit nem szeret Louis, ha tepernek Neki. Ne teperj, engedd, hogy minden megoldódjon magától, és ha nem bocsátana meg, akkor tényleg olyat kell tenned, ami miatt felenged, elfelejt, és végül megbocsát. És, ami Bellát illeti, lehet, hogy most kómában van, de az orvosok nem mondták, hogy amnéziája lesz, szóval ez kilőve, és még sem lenne szép dolog azt ki használni. Valószínűleg mindenre fog emlékezni, és ahogy Őt megismertem, ez alatt a majdnem két hónap alatt, az Ő szándékai is eléggé komolyak voltak. Megbízott Benned, de Te elárultad Őt. Nála sem lesz könnyű, hogy visszanyerd a bizalmát, és hogy úgy szeressen, mint ezek előtt. Összetörted a szívét, és ezt a lányok nehezen viselik. Rá kell jönnöd, saját Magadnak, hogy mit is akarsz valójában. Egy újabb futó kapcsolatot, vagy már egy sokkal komolyabbat, ami akár egy életre szóló is lehet?! Ha az előbbi, akkor keress valaki mást, ne Bellát. Maradj azzal a Stacyvel, vagy kivel, mert Ő nem olyan lány, aki megérdemli vagy is hát, megérdemelte volna ezt a bánásmódot. Viszont, ha az utóbbi, akkor tegyél meg Mindent, amit csak lehet, hogy újra szeressen, mert Bella tud szeretni, és akar is. Téged tudott és akart is szeretni, mert valamit látott Benned. És érd el, hogy újra meglássa azt a Valamit. Jah, és soha többet ne hallgass Eleonorra.! Fölösleges, és nem éri meg, hogy a teljes boldogságodat elveszítsd Miatta.
-Köszönöm Liam. –mondtam, a könnyeimmel küszködve, teljesen mértékben igaza volt. Mitől ilyen bölcs ez a srác?!
-Nem kell köszönnöd. Csak ígérd meg, hogy átgondolod.
-Át fogom gondolni. De Liam várj, miért?! Te miért nem mondtál el mindennek?!
-Mert, a sok utálkozás közt, kell egy olyan valaki is, aki megmutatja a jó irányt és felvilágosít a valódi érzéseidről, ha már ez Neked nem megy. És úgy tűnik, ez a Valaki, Én voltam. –nem mondtam semmit, csak bólintottam, majd Liam visszament Daniellehez.
Egyből kattogni kezdett az agyam. Mit is akarok valójában?! Szerelmet, vagy játszadozást.
Erre aludnom kell egyet, bár nagyjából már tudom a választ, de azért alvás közben is átgondolom.

6 megjegyzés:

  1. Ha eddig bírtam Liamet most kicseszettúl Imádom őt! xDD Nagyon tetszett, és van egy érzésem, hogy mi lehet Harry döntése! Nagyon jól írsz Babám! Örülök, hogy siekrült téged erre rávennem, hogy írd meg! Mind a kettőnkre büszke vagyok! :P ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen imádom Liamet!!!Olyan igazat mondott h fuu...!!!
    Nagyon jó rész lett!!:)
    Siess a KÖVIVEL!!:)<3

    VálaszTörlés
  3. Liaaaaaaaaaaaaaaam *-*..hááát tee eszméletlen jóól íírsz..:3..és..és ha nem esne nehezedre,benéznél hozzám is,és írnál komit,csak hogy tudjam,hogy milyen a blog ?..és hogy érdemes-e folytatnii !http://kitalalt-uj-eletem.blogspot.ro/ ..de te siess a köviveel !

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett.. és kibasz*ul jól írsz.. igazából egyet utálok a blogodban, hogy nincs egyszerre fent az összes rész, utálok várakozni, de ha ez kell a blogodhoz várok.. :D

    VálaszTörlés
  5. rohadt jól írsz...és hát liaaammm imádom....Elenor meg nagyon gyorsan rohadjon meg...siess a kövivel xxd

    VálaszTörlés
  6. Annyiraaaaa jóóó *-* :33 IMÁDLAKK..:33 Hamar kövit..:dd

    VálaszTörlés