2012. szeptember 10., hétfő

13.fejezet


Waaaaaaa Wííííí wáááá és ííííjjjjj.:ĐĐĐ♥♥♥ Hogy én mennyire szeretlek Titeket.!! Elmondhatatlanul kökiiiiiiiim szépen az 5 komiiit és a 13 szavazást is.!! Kökiiiim-kökiiiim és végül 8csak hogy meglepődjetek) Kökiiiiiim♥*-* ^-^ És mivel azt ígértem, hogy-ha meg lesz az 5 komi és a szavazás is nagyra sikerült, ezért kaptok egy dupla részt.! Nagyon megköszönném, ha tartanánk ezt a szintet, mert waaaaaa:ĐĐ De nem is pofázok többet.!♥♥

Lizzy: Hááááát...ezt Talán, ha ismét szabad ilyet mondanom, akkor még cukibb*-* És kökiiim♥
Beaa: Hehehe.:DD Olvasom már is.:$
Lena: Helye-helyes.! Örülök, hogy tetszik, és hogy Te is cukiak tartod őket^-^
Enikő: Gyere nyugodtaaanxĐ♥♥

Jah, és még valami, csak hogy húzzam az idegeket, az új fejlécet nagyon-nagyoon kökiim szépen az én fantasztikus unokatesómnak, 
Lizzy-nek.:Đ♥

-Harold Edward Styles.! –szóltam rá.
-Miért mondod már te is a teljes nevemet?!
-Mert hagyd abba.!
-Még is mit?!
-Hát ezt az egészet.!
-Úgy érted ezt,! –kérdezte, majd kicsit megharapta a hátamat.
-Igen.! Tudod, én nem Louis vagyok.!
Nos tényleg azt, hittem, hogy jó lesz újra Harryvel aludni. Hát tévedtem. Eleinte csak csipkedett, amit még elviseltem, de aztán elkezdett csikizni, meg harapdálni. Egyszer még a takaró alá is bebújt, csak hogy meg tudja harapni az oldalamat.
-Tudom, hogy te nem Ő vagy.! Te nem harapsz, meg nem is ütsz.!
-Ó igen?! Azt hiszed?!
-Nem hiszem. Mert tudom.!
-Akkor ehhez mit szólsz?! –majd megfogtam a kezét és megharaptam.
-Azt, hogy én gyengéd voltam, te meg itt erőszakoskodsz.! Ez igazságtalanság.!
-Nem, mert a fiúk nem bánthatják a lányokat.!
-És a lányok bánthatják a fiúkat?! –vonta fel, egyik szemöldökét.
-Igen. Pontosan.!
-Biztos ez?!
-Igen. –mondtam magabiztosan. Kár volt.
-Akkor ezt figyeld.! –mondta, miközben hozzám dobott egy párnát.
-Nézem is.! –mire én is hozzá dobtam egyet. Ebből kialakult egy kisebb párna csata, ami negyed óráig tartott, majd Harry eldobta másfelé a párnáját és lelökött az ágyra, hogy maradjak már el, rám ült és lefogott.
-Elmaradsz?!
-Ha csak Te is.! –mondtam, miközben próbáltam kiszabadulni a fogásából.
-Jó, én elnyugodok, de nincs semmi akkor.!
-Rendben van.! –feleltem, mire elengedte a kezemet, én meg megkarmoltam.
-Azt mondtad, elmaradsz.! –fogta le újra a kezemet.
-Igen, de ezt az oldalamért kaptad.!
-Jaj, hogy oda ne rohanjak.!
-Nem is kell, mert már itt vagy.!
-Igaz.
-Nem kéne halkabbra venni?! Mi van, ha felébrednek a fiúk?!
-Akkor megszívtuk drágám.! –mondta, mire felsegített, és így egymással szemben álltunk az ágyon.
-Most kapcsolhatok én zenét?!
-Parancsolj.!
Megfogtam a telefonomat és elindítottam az Up All Night-ot.
-Tetszik a zenei ízlésed.!
-Nekem is a tiéd.! –mondtam, mire elkezdtem ugrálni az ágyon.
Harry eleinte furcsán nézett rám, de ő is elkezdte velem együtt, és természetesen énekelte a szólóját is. J Majd azután jött a Stand Up, ami hatalmas kedvencem. Itt már közösen énekeltük (inkább ordibáltuk) a refrénjét „Oh Oh Ooh Oh So Put Your Hands Up, Oh Oh Oooh Oh Coz It’s A Stand Up…” Őszintén szólva, nagyon élveztem. Ez után jött pár Ramones szám, majd jött a legnagyobb kedvencem, The Runaways Cherrie Bomb, ezt már egyedül énekeltem „Hello Daddy, Hello Mom.! I’m Yur Che-che-che-che-cherrie Booomb.! Hello World, I’m a qouit Girl.! I’m a Che-che-che-che-cherrie Booomb.!”
-Nagyon jó hangod van még mindig.!
-De neked még mindig jobb.! –mondtam, mire még jobban elkezdtem ugrálni, ugyan is az I Wanna Be With A Boys Are következett. Ezután már Train Drive By jött, amit kiderült, hogy mindketten imádunk és még inkább ugráltunk. Amin csodálkozok, hogy nem jött fel senki hogy hagyjuk már abba. Mondjuk, Harryvel mi vagyunk jelenleg a legfiatalabbak, szerintem azt gondolták, tomboljuk ki magunkat. Mert Miért ne?! Egyszer csak azt láttam, hogy Harry megölel, és leesünk az ágyra, és úgy röhögünk egymáson. Vagy is pontosabban, Harry röhögött rajtam, mert ő feküdt rajtam. Elég érdekesen nézhettünk ki.
-Tudod Bella, még nem találkoztam olyan lánnyal, mint Te.
-Ezt hogy érted?
-Nem az a legfőbb vágyad, hogy híres legyél, miközben mások már rég azt tették volna, hogy egyből megmutatják hogy miben tehetségesek. Te pedig, félsz énekelni, miközben csodás a hangod. Meg persze, biztos tudsz komoly is lenni, bár azt még nem sikerült tapasztalnom, de meg van benned a komolyság és a hülyeség egyben.
-Tudod, eddig még nem boncoltam, és így kissé nehéz lenne megmutatnom a tudásomat. És még egyszer mondanám, nekem nem az éneklés meg a színészkedés az álmom. Ebben az őrült világban, ahol mindenki híres és gazdag akar lenni, kell valaki, aki olyan akar maradni amilyen volt, nem is gazdag, nem is ’szegény’ pont az arany középút. És a sok híresség mellé kell valaki, aki egy kicsit komoly akar lenni. Ha nem is teljesen akar normális lenni, legalább egy picit.
-És én mind ezeket nagyon tisztelem benned.! Meg akarod váltani a világot?!
-Igeeen, én leszek majd a Világ ura.! Már csak egy kis állatot kell beszereznem, akit elnevezek Pelyheskének vagy Bolyhoskának.! Meg egy nagy ügynöki fekete bőr szék, illetve egy Föld gömb, és akkor már meg is van a Világ uralomra törési stílus.!
-Na látod pontosan erről beszéltem.! De, ha már nagyon akarsz kis állatot, akkor legyen, mondjuk egy macska.!
-Igeeen, egy macska. De most komolyan, jó lenne már egy kis kutya. Az enyém már rég meghalt, és anyám férje allergiás a kutyikra, így 1 éve nincs kutyusom, és már nagyon hiányzik. –Visszagondoltam Minervára, az én Golden retriever kutyusomra, aki mindig megvédett és szeretett engem. Ahogy nézett rám, akkor, amikor lement…. Féltett, és én is féltem. Nem tudtam, mit fogok nélküle csinálni. Ezek emlékére, észre sem vettem hogy sírok, vagy is kiszökött néhány könnycsepp a szememből, amit Harry egyből észre vett.
-Milyen kutyusod volt?
-Golden retriever.
-Hiányzik?!
-Igen. Nagyon.
-Sajnálom.
-Én is.
-De héé, fel a fejjel.! Most itt vagyunk neked mi.! Mi tudunk ám nagyon sok állatot pótolni. Meg amúgy is, szeretem, ha vakargatják a hasam, vagy a hajamat fésülik.
-Ez aranyos, és igen. Ezzel mondasz valamit. Tényleg álatok vagytok.!
-És, mondtad, hogy anyukádnak új férje van. Mi történt apukáddal?
-Az hosszú sztori…
-Meghalt?!
-Bárcsak… Jó tudom, ez így hülyén hangzik, de egyáltalán nem foglalkozik elem, nem küldött sem gyerektartást, sem semmit. És ez nagyon rossz volt. Sosem látogatott, szinte nem is volt apám. –itt megint elő törtek azok a fránya könnyek.
-Gyere ide.! –mondta Harry, majd magához húzott, megpuszilta a fejemet, és jó szorosan ölelt. Én is visszaöleltem őt. Így feküdtünk, mi ketten az ágyamon. Emlékszem, Balázzsal is sokszor feküdtünk így, viszont ez teljesen más volt. Most tényleg biztonságban éreztem magam, és melegséget éreztem. Illetve azt is éreztem, ahogy a pillangóim csapkodnak, annyira fel vannak pörögve. Még jobban oda bújtam Harryhez, mire ő még jobban ölelt engem. –És mi van a mostoha testvéreddel?
-Ne is említsd azt a ribit.! Utálom Lucát. Neki is volt pasija, és egyfolytában azzal csesztetett, hogy ők már mennyivel előrébb vannak, mint mi. Én erre mindig azt mondtam, hogy én nembánom hogy még nem tettünk meg néhány dolgot, ugyan is, én nem vagyok tiniribanc mint ő.
-Szerintem egyáltalán nem baj, hogy nem adtad oda az első fiúnak a teljes bizalmadat.
-Szerintem se rossz. Mert most jöttem rá, hogy igazából jó, hogy nem maradtam a Balázzsal.
-Elhiszem. –erre nem mondtam semmit, csak Harry gyönyörű szép zöld szemeibe néztem, ő az én szemembe. Nem szóltunk semmit. Nem is kellett. Egyszer csak Harry közelebb jött hozzám, a szemembe nézett, mint ha valami féle jelre várt volna tőlem. Én csak rámosolyogtam, ő még közelebb jött, majd megcsókolt. Nem volt erőszakos, sem tolakodó, inkább gyengéd és félénk. Egy pillanatra megállt, várta hogy mit szólok hozzá, mire én kezdtem csókolni őt. Még jobban magához húzott, és a hajamba túrt, én is az övébe.
-Bocsi….
-Hülye.! –mondtam, mire összekócoltam a haját. –Miért kérsz bocsánatot?!
-Nem tudom. Viszont, már el akartam neked rég mondani valamit. Viszont, egyszerűen nem mertem. Mert nem voltam biztos abban, hogy viszont szeretsz-e, ezért…
-Harry, én az első pillanattól kezdve szeretlek.! Már, mint a nyár első pillanatától.!
-Én is téged.! –mondta, mire megint megcsókolt. –Mikor akarjuk közölni a médiával,!
-Te mikor szeretnéd?!
-Még szerintem várjunk egy kicsit. Először is Louisnak kell beadagolni…
-Elhiszed, hogy nem lehet az olyan nehéz?!
-Fő az óvatosság.!
-Jó, akkor majd szépen lassacskán beadagolom neki. De most már tényleg aludjunk. Már álmos vagyok.!
-Jó éjt ölelés?! –kérdezte egy iszonyat cuki mosoly keretében.
-Jó éjt ölelés.! –mondtam mire megöleltem.
Átfordultam a jobb oldalamra, és Harry is, így át tudott ölelni, és a keze megint a derekamon volt. Az én kezem megint az ő kezén volt, csak annyi különbséggel, hogy most már fogtam az övét. Úgy tényleg, rendesen.
Reggel hihetetlenül jó érzés volt, hogy ott fekszik valaki mellettem, valaki, akit szeretek, és aki éppen a vállamat csókolgatja:
-Jó reggelt.! –mondtam.
-Nagyon jó reggelt.! –mondta, majd megcsókolt. A csók közben akaratlanul is elmosolyodtam, nagyon jó érzés.
-Lehet el kéne mennem. Tudod, hát, ha valaki rajtakap…
-És akkor hívják az FBI-t hogy velem mertél aludni.!
-Én ezt komolyan mondom.! Louis megöl ha…
-Had pontosítsak.! Louis újdon sült unokahúga megöl, ha most azonnal nem fejezed be ezt az egészet, és nem ölelsz meg.! –’fenyegettem meg’, mire jó szorosan megölelt és Istenem, még reggel 8 órakor is csodás az illata. –Hogy lehet az, hogy ilyen jó az illatod?!
-Úgy, hogy egy tündérrel aludtam és átragadt rám a csodás személyisége és a boldogsága.
-hmm… ez érdekes. –mondtam, mire ismételten megcsókoltam őt.
Harry gyorsan visszament a szobájába és közölte hogy ma nagyon jó idő lesz, ezért valami rövidet vegyek fel. Egy sötét szürke X hátú felsőt választottam, hozzá egy szakadt fazonú rövidnadrágot, szürke tornacsuka, fegyveres és egy bajszos nyaklánc, illetve egy ’I Love Haters’ feliratú sapit, amolyan ’Mert mért ne?!’ alapon.



Mondjuk ilyen sem szokott lenni, de reggeli előtt felöltöztem, ami nagy szó. Lefelé menet találkoztam Niallel és elmesélte, hogy egész este Renivel beszélt FaceBookon. J Olyan nagyon aranyosak. Niall elment, és felajánlotta, hogy csinál nekem reggelit, ami nagy szó, és út közben elkapott Zayn:
-Hali csajszi. A mai napodat hogy tervezed?!
-Eddig nem tudok semmiről.
-Oké, akkor elmegyünk ketten a városba és –jött hozzám közelebb és a fülembe beszélt, sőt suttogott- hogy megcsináltassuk a tetoválást. Na mit szólsz hozzá?!
-Azt, hogy imádlak Zayn.! –mondtam, mire a nyakába ugrottam –Hogy-hogy ilyen korán fent vagy?
-és te hogy-hogy reggeli előtt fel vagy öltözködve?!
-Ott a pont.! –kacsintottam rá. Idő közben Louisék is felkeltek és mindenkit szép sorban megölelgettem.
Niall annyira aranyos volt, mindenkinek valami egyszerűt csinált, nekem meg tükörtojást (szemnek) egy sült szalonnát, inkább egy bacont (szájnak), amit egy tálra tett fel és egy mosolygós arcot kaptam tőle reggelire. Természetesen lefényképeztem és feltettem facere „Nem tudom, miért kapom ezt, de szerintem köze van egy bizonyos lányhoz… Reni:Đ” És természetesen megjelöltem őket a képen. Egy darabig fent voltam a szobámban és neteztem, de senki nem volt elérhető, vagyis Reni drágám igen, csak valaki mással beszélt. Úgy döntöttem, hogy átmegyek egy kicsit Harryhez, viszont nem volt sem a szobájában, sőt, sehol sem találtam:
-Hé Zayn. Nem tudod, hol van Harry?!
-Nem miért?!
-Mert szeretnék vele beszélni… valamiről.
-A tegnap estéről?!
-Mi van?! –kérdeztem teljesen ledöbbenve.
-Hát tudod. Tegnap este együtt aludtatok, vagy talán tévednék?!
-Chh… de hogy is.! Csak beképzelsz magadnak ilyen dolgokat.!
-Tudod, remélem a Big Time Rushban majd jobban, fogsz szerepelni. Elég gázul ködösítesz.
-Nem ködösítek semmit sem. –és most, hogy belegondoltam tényleg elég rosszul hazudtam.
-Igen?! Akkor tegnap este, a te szobádban, természetesen nem ti lassúztatok a szobád közepén?!
-Hát ööö, tudod… az úgy volt hooogy… Kérlek, ne mondd el Louisnak.!
-Hé, ez a ti dolgotok.! Majd bejelentitek, amikor akarjátok.! Most épp elég sokk lesz Lounak hogy tetkód van, szerintem később kéne neki elmondani, hogy a legjobb barátja vagy a ’szerelme’ az unokatesójával jár.
-Mondjuk ez is igaz. Amúgy, mikor indulunk?!
-10 perc múlva.! Szedd össze, amit akarsz hozni.! Ha lehet plüssöt ne hozz, majd én fogom a kezed.!
-Hahaha.! Röhög a vakbelem.!
-Nekem is.! –nyújtotta ki rám a nyelvét.
Gyorsan felkaptam magamra a sapkámat és már indultunk is. Tök jó volt Zaynnel a kocsiban utazni, főleg, mert csak ketten voltunk, és így tudtuk üvöltetni a zenét és énekeltünk meg baromkodtunk:
-Amúgy, tetszik a fullcap-ed.!
-Köszönöm. Van egy pár. Azt mondják, hogy egyáltalán nem az én stílusom, de megmondtam nekik, hogy nekem, amilyen furcsa a stílusom, néhány fullcap elmegy mellette.!
-Annyira imádom, ezt a nem törődőm stílust.! Jól áll neked.!
-Örülök, hogy tetszik.!
És az utat így végig beszélgettük, és Zayn hihetetlenül jó társaság, olyan, mint a legjobb barátaim otthon. Teljesen más az ízlése és ez egyszerűen jó. Mert van amit én szeretek, és van amit ő. Van, amit ő utál, van, amit én utálok, és a legjobb az egészben, hogy van rengeteg olyan előadó, akiket mind ketten utálunk, így közösen tudjuk őket szidni. J
1 óra volt az út a tetováló szalonig, majd amikor odaértünk egy kedves srác fogadott minket:
-Hello Haver.! –köszöntötte Zaynt a srác.
-Szia.! Bella, ő itt Eddie. Eddie, ő itt Bella.
-Áááá, a titokzatos kis lány.! –mondta, majd végig mért engem, és tetszett neki, amit látott, és hogy őszién megmondjam, szerintem is elég helyes a srác- Csak nem neked lesz a tetkó?!
-De igen.
-Remek. Tudod, sok írást szoktam csinálni, de Unbroken eddig még nem volt. Te vagy az első.
-Megtisztelő érzés.!
-Kérem hölgyem, foglaljon helyet, és előkészítem Önt a műtéthez.!
-Mondja Doktor Úr, ugye nem fog fájni.
-Hát, ha Mr. Malik lesz oly kedves, és fogja a kezét, nem fog semmit érezni.
-Ha nem fejezik ezt be, Mr. Malik balra elmegy.!
-De jobbra van a kijárat. Ha balra mész, a falnak ütközöl. –mire Eddievel összenéztünk és kiröhögtünk, igazából engem.
Leültem a fotelbe vagy mibe, ami nagyon kényelmes volt, és odanyújtottam a bal kezemet, mivel arra akartam már mióta. Zayn leült mellém egy kis székre és megfogta a kezemet. Előre is bocsánatot kértem tőle, ha nagyon szorítanám a kezét, mert annyira fáj, viszont Eddie megígérte, hogy nem fog fájni. Eleinte egy icike-picikét fájt, de úgy 10 perc után már nem is éreztem szinte semmit. Kb. fél óra alatt megvoltunk és nagyon tetszett, a körvonal, a színezés és minden, Mi Zaynnel megterveztük, viszont Eddienek hála, egy remekmű született a tervünkből.


Miután Zayn kifizette az egészet (állítása szerint szülinapi ajándék) utána elmentünk egyet mászkálni, meg úgy mindenfele. Ettünk Ice ’n’ Go-t és mivel, ez volt az első, hogy ettem ilyet, Zayn ajánlott, mivel ő már sokszor evett ilyet, és mivel kaja terén egyezik vele is meg Niallel is az ízlésünk (csak a mennyiség nem), ezért Zayn választott nekem is. És, hogy őszinte legyek, hihetetlenül finom.
A nap csodásan sütött, így le tudtam fényképezni Londont, mikor épp nem zuhog az eső, ha nem süt a nap. Elmentünk sétálni a St. James Parkba, ami hihetetlen jó volt, főleg, azért mert tudtam galambokat etetni, illetve kergetni:
-Nem bírod a galambokat?
-De. Imádom őket, csak tudod kis korom óta, szoktam őket kergetni, meg aztán jött Kevin is…
-Ááá, tehát egy Kevin fannal találtam magam szembe?!
-Talált, süllyedt.!
-Nem gondolod, hogy ideje lenni menni?!
-Menjünk, de még egy utolsó kép.! Gyere ide.! –mondtam, mire Zayn mellém állt, a tónak háttal álltunk, és csináltam egy közös képet kettőnkről.
Az út ismét nagyon jól telt, megint fikáztuk illetve érveket hoztunk fel, hogy miért jó, vagy miért rossz egy előadó. Nagyon élveztem:
-Ezt vedd fel.! –nyújtott felém egy csuklószorítót.
-Minek?!
-Azt akarod, hogy Louis agybajt kapjon?! Nem?! Akkor ezt hord pár napig, amíg elmúlik a pirosság.!
-Rendben van.
-Amúgy, nagyon aranyosak vagytok Harryvel.!
-Köszönöm.
-Tudod, én már az elejétől fogva drukkoltam, hogy legyen köztetek valami, mert Harrynek kellett valaki, akivel tényleg nem játszadozik, és te pont jól jöttél. Olyan vagy, mint mi. Csak egy kiadásban. Ezért is van, hogy augusztusban meg fog szakadni a szívünk, amikor vissza kell, hogy vigyünk téged.!
-De nyugi, majd jövök én máskor is.! Sőt azt is elvárom, hogy ti, gyertek hozzám.! Örülnék neki.!
-Fogunk is menni, te emiatt ne aggódj.!
-Én miért aggódnék?! –miközben bementünk Zayn nyomott egy puszit a fejemre, miután összeborzolta a hajamat.
-Bella, most menj fel Skypre.! Azonnal.!
-Jó Lou, de miért?! Csak most értünk haza.!
-Nem érdekel.! Nyomás.! –mondta kissé hangosabban a kelleténél Louis.
Gyorsan felmentem a számba, bekapcsoltam a gépem, bejelentkeztem skypera és Reni egyből videóhívást indított:
-Wááááááááááááááááááááááááááááááá.!!!!! –üvöltött Reni a kamerába.
-Ren, nyugodj le.! Mit történt.!
-Louis hívott, és azt mondta, hogy jövő héten megyek ki. Megyek hozzád, Angliába.!!!
-Wááááááááááááááááááááááááááááááá.!!! –és itt már együtt sikoltoztunk. Persze hogy tőlünk zengett a ház.
-És képzeld.! –kezdte.- Niallel mikor beszéltünk, megkérdezte, hogy nem akarok-e vele aludni.
-Ééééés?!
-Persze hogy igent mondtam.!!
-Wíííí.!!! –és így beszéltünk úgy… jó sokáig. Kb. este 11-ig biztos, és csak annyit lehetett hallani, hogy sikongatunk. Sikoltás volt minden második mondtatunk. A beszélgetésünknek Harry vetett véget:
-Bemerek én ide jönni?! –kérdezte egy nagyon édes mosollyal.
-Persze.! Reni, veled még beszélek majd. Most megyek pusziiii.!
-Puszii nektek is.! Jah, és még nem akarok Keresztanya lenni.! –öltötte ki a nyelvét.
-Rohadjál meg jó?! Na sziasziaa.! –köszöntem el tőle.
-Mi történt?!
-Reni jön a jövő héten és Niallel fog aludni.
-Úúúú ez nagyon izgalmas most bontsunk pezsgőt.!
-Ne izélj már.! Tudom, hogy nektek fiúknak, nincs elég érzelmetek, hogy felfogjátok mekkora dolog ez egy lány számára….
-Mit mondtál?!
-Csak azt, hogy érzelmileg analfabéták vagytok.!
-Igen?!
-Igen.!
Mikor ezt kimondtam, egyből rám ugrott és elkezdett csikizni. Ez a srác nagyon tudja, hol vannak a lányok gyengéi.
-Jó elég lesz már.! Viszont, most ki kell engesztelned.!
-Miért?!
-Mert most haragszom rád.!
-És mégis mivel segíthetnék, hogy ne haragudj rám?! –mondta, miközben elkezdte csókolgatni a vállamat majd a nyakamat, végül az arcomat és egyre inkább közelített a számhoz.
-Hát ez lehet, megteszi.! –mondtam, mire vele szembe fordultam és elkezdtem csókolni. Én beletúrtam a hajába, amit én minden bizonnyal élveztem, Harry pedig az enyémbe és a hátamat simogatta.



4 megjegyzés:

  1. Hát ez kúrvajó.:o!! Bocsi a csúnyaszóért, de..:o Basszuskulcs. Nagyondenagyonjólett.:DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó.:d Imádomm..:$$ :D♥
    Nagyon jóll tudol Blogot írnii..:DD
    Imádlak csajeeee..:DD ♥♥
    KÖVITTTT...:DDDDDDD♥

    VálaszTörlés
  3. Jújújújújújújújújújúújújújújújújújújújú!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Istenem de édesek... mondjuk Reni tipukus én, ha mi skypolunk akkor is általában visítozunk! ♥♥♥
    ÁJJJ KICSESZETTÜL ÉDESEK!
    Hamar kövit!

    VálaszTörlés
  4. Úr isten :D
    Ma találtam rá a blogodra és nagyon imádoooom:)
    Nagyon várom a következő rész :D
    Ha van kedved kukkants be hozzám is :))http://cinderellastory1d.blogspot.hu/
    és a másik
    http://liferevolvesaroundonething.blogspot.hu/

    VálaszTörlés