2012. szeptember 20., csütörtök

18.fejezet

Gyááááááááááááááááááá meg wáááááááááááááááááááááááááááá*-* Már azt sem tudom, hogy fejezzem ki magamat, annyira imádlak Titeket♥ 4 komiiii és 16 szavazás.!!!!! Egyszerűen....... valami Fantasztikus érzés.! Nagyon szeretlek Titeket.! ImádomazOlvasóimat♥♥ Erről, nem agyon tudok mit mondani, csak azt, hogy remélem ez is tetszik és hogy tartsuk ezt a szintet♥

Lizzy: Aha Drágám, akkor én törtem fel a lábadat?♥ Majd mondom Mamának hogy csináljon, és nagyon örülök, hogy szakadtál♥
Enikő: Kökiiii♥
Nóri: Kökiii:$ Az tök jó.:D meg csak úgy kipattant a fejemből, meg egy kicsit talán magamról is mintáztam, de ez már más kérdés.!♥
Lena: Hát megesik az ilyen...:'Đ Örülök, hogy cukinak találtad, akkor jól megtudtam írni^-^ Azért ne edd meg a főszereplőmet na.:'D Hát igen, olyan *-*


-Jó vagyok így?! –nézett magán végig Reni.
-Tökéletes.! Pont jó Anglia meghódításához.! –feleltem.
-Helyes.! És mond csak –vette sokkal halkabbra a figurát, úgy, hogy a fiúk ne hallják. –Mi a helyzet Hazzával?
Rá néztem, majd megfogtam a csuklóját és kivittem a hátsó udvarra és leültünk a padokra:
-Hát, hol is kezdjem?
-Ott, hogy jártok vagy sem?
-Hát… igazság szerint…
-Bella.! –mondta, miközben gyilkos pillantásokat küldött felém.
-Én és Harry járunk. –mikor ezt kimondtam, Reni hatalmasat sikoltott és utána egyből be is fogta a száját és elröhögtük magunkat.
-Ez komoly?! –nézett rám hatalmas szemekkel.- Miért nem hallottam vagy olvastam még róla?
-Mert Harry még várni akar a bejelentéssel. Nem tudom meddig, ne kérdezd.!
-De ájjjjjj ez olyan nagyon jóóóóó.! És… Niall mondott rólam valamit? –kérdezte elpirulva.
-Hát, csak szimplán annyit, hogy már szeretne jobban megismerni, és amennyit beszéltetek, nagyon szimpatikusnak tűnsz neki, és eléggé nagy a valószínűség rá, hogy szeret téged.
-Ezt nem mondod komolyan? –sápadt le teljesen Reni.
-Igen.! Miért vágsz ilyen fejet? Te jó ég.! Ugye normális a pulzusod, a vérnyomásod és a cukrod is rendben van? –pattantam oda mellé, mert kezdett még jobban sápadozni. Egyszerűen felém nézett, és megtörtént az, amire egyáltalán nem számítottam.
-Wááááááááááááááááááááááááá.!!!!!!!!! –üvöltötte a fülembe, a medencének és úgy mindennek és mindenkinek. Elkezdett ugrálni, és gondoltam ne nézzék már hülyének a szomszédok, én is elkezdtem vele sikongatni meg ugrálni.
-Mire ez a nagy öröm lányok,! –jött ki Niall, megállt Reni mellett, rá nézett és megfogta a kezét. Szegény csajszi, konkrétan vörösebb volt, mint Rákuram és szélesebb volt a vigyora, mint Alice Csodaországból annak a macskának. Olyan nagyon cukiiik J . –Mehetünk várost nézni?
-Természetesen.! –jelentettük ki közösen.
Beültünk a kocsiba, és a belvárosig fuvarozott minket Paul, azután már szabadon eresztett bennünket. Hát őszintén kár volt.! A fiúkat és minket összezártak. Ebből már nincs kiút. Louis, én és Reni galambok kergetése és rájuk üvöltése. Zaynnel minden tükörben megnézték a hajukat, hogy áll (igen, Reni is). Kajakeresés Niallel (Naná, hogy ebben a programban velem volt Niall). És még megannyi hülyeség. Én egy kicsit előrébb voltam a többiektől és csak ugra-bugráltam meg tiszta boldog voltam. Harry éppen Louisékkal beszélgetett, Niall és Reni kettesben, kézen fogva nevetgéltek valamin, és ezt nekem, muszáj volt lekapnom. Éppen nézelődtem egy kicsit, mikor jött két biciklis srác (akik mellesleg elég helyesek voltak) és rácsaptak a fenekemre meg a ’szia Cica, van gazdád?!’ szöveggel jöttek nekem. Én merő véletlenségből visszaordítottam nekik, hogy ’Rohadjatok meg.!’ Természetesen magyarul, mire Ren felröhögött. Én hátra néztem, és Harry tekintetén akaratlanul is elmosolyodtam. Úgy nézett, mint aki képes lenne az után a két hülye után futni, és felpofozni őket. És ez a tekintet vegyült egy kisebb féltékenység tekintettel is. Tiszta aranyos. Ezután már bevártam őket, és együtt mentünk el a BigBen-hez, a London Eye-hoz és a többi nevezetességhez.
Nagyon élveztem, ugyan is Renivel végig röhögtük az egészet, és a fiúk is. Elég sok paparazzó és rajongó volt körülöttünk, mi Rennel nem nagyon foglalkoztunk velük, viszont a srácok igen. Mi, olyankor félre vonultunk és röhgtünk vagy kibeszéltük valami éppen aktuális, vagy valami hülye témát, mint pl. Hogy lehet, hogy egy csajnak csipke mintájú és hasonló anyagú a csizmája?! Teljesen értelmes, nem de?! J Egyszer csak kaptam egy üzit „Fordulj Meg. –Tony” nem igazán értettem, hogy minek is, ezért megfordultam és ott állt mögöttem:
-Tony.! –kiáltottam.!
-Hali Bells.! Mizu veled? Mostanában nem nagyon olvastam rólad, viszont pénteken láttalak.! –jelentette ki.
-Tényleg?! És hol?! –néztem rá nagy szemekkel.
-Hát a tévében te kis hülye.!
-Jah tényleg.! Én szerepeltem a tévében.! Én ilyen nagy sztár vagyok ám.! –poénkodtam punk barátommal. –Jaj de bunkó vagyok.! Reni, ő itt Tony. Tony, ő itt Reni.
-Nagyon örülök Reni.!
-Viszont.
-És mond csak Tony, hogy vagytok Ashleyvel?!
-Remekül meg vagyunk köszönöm. És veled meg Fürtöcskével mi a helyzet?!
-Hát én és Fürtöcske is remekül meg vagyunk.
-Nagyon kinyírna ő is, és a RépaGyerek is, ha elhívnálak téged valahova, valamikor?
-Szerintem túl élnéd.!
-Rendben van. Akkor majd beszélünk.! Sziasztok.!
-Szia.! –köszöntünk el.
-Helyes a srác. –méregette Reni éppen távolodó punk haveromat.
-Tudom.!
-Ki a helyes?! –lépett hozzánk Louis.
-Jaaaj, tudod, hogy Te.! –simogattam meg az arcát.
-Reméltem is.! Mehetünk a St. James Parkba?! –nézett ránk, mire Reni felsikított egy kicsit, én meg bólogattam.
Út közben, ismét én mentem legelöl, és egyszer csak, megláttam egy táblát, mire kicsit felsikítottam:
-Te jó ég, lányok.! Ha ennyire sikoltozni akartok, nézzünk meg egy horrort.! –fogta a fülét Zayn, miközben én elkezdtem ugrálni.
-Lesz koncert.!
-Még is milyen?! –kérdezte Niall, miközben lány unokatestvéremet ölelte.
-Green day koncert.! Hamarosaaan.! Július végééén.!!! –sikongattam, meg magam előtt legyeztem kezeimmel.
-El szeretnél menni? –nézett rám Hazza.
-ühhüm.! –bólogattam.
-Akkor elmész. –jelentették ki a fiúk.
-Ugye nekem nem kell menni?! –kérdezte Reni.
-Nem, te romantikázhatsz Manóval. –mikor ezt kimondtam, naná, hogy mindketten elvörösödtek.
A St. James Parkba érve etettünk mókusokat. Mondjuk, mielőtt elindultunk, mondtam Reninek, hogy én átöltözök, és ő is így tett. Összeöltöztünk, kockás ing és fekte hosszúgatya. Így már Liammel bandáztunk egy jót.  Éppen fényképeztem a srácokat, mikor nem láttam sehol sem Harryt, ezért elkezdtem keresni majd hátulról megölelt.
-És most egy kicsit elrabollak.! Gyere velem, de psssszt.! –tette a mutató ujját a szája elé, megfogta kezemet, és elindultunk sétálni.
Köbö 10 perce sétálhattunk, mikor elértünk egy eldugottam részre, ahol leültünk egy padra, és feltettem Harry lábára az én lábamat:
-Annyira szép ez a hely.! –jelentettem ki, miközben körbenéztem.
-Igen valóban. Bár, mellettem egy sokkal szebb látvány van. –nézett rám és adott egy puszit.
-Annyira aranyos vagy tényleg.! Amúgy, most hol is vagyunk?! –kérdeztem, mert gondoltam majd elhozom ide Renit is.
-Fogalmam sincs. Csak úgy jöttem. Kettesben akartam veled lenni.
Erre nem feleltem semmit sem, csak magamhoz húztam és hosszasan megcsókoltam őt. Úgy döntöttem, hogy lefényképezem ezt a helyet, és ezt a pillanatot, de valaki megelőzött engem. Mikor végeztünk a csókkal, megláttam egy paparazzót, és megfogtam Harry arcát:
-Ne fordulj meg.! –mondtam és újra megcsókoltam. Nem ellenkezett, és nem is kérdezett semmit sem, csak csókolt. Őszintén megmondva, nagyon élveztem, mert mire befejeztük, már senki sem volt ott. Úgy érzem Louistól fogok kapni.
-Miért is nem fordulhattam meg? –kérdezte, miközben ujjait rákulcsolta az enyémekre, és úgy sétáltunk vissza.
-Egy fotós. Inkább paparazzi.
-És, ha azt mondom, hogy nem csak egy volt ott?!
-Ezt még is, hogy érted?! –néztem rá értetlenül.
-Az a hely, ahova vittelek, a lesifotósok, úgy nevezett „tanyája” és mindig ott esznek vagy valami. –nagyon furán néztem rá, mivel nem értettem. –Jaj te bolond.! Direkt hoztalak ide. Gondoltam, ma este vagy mi közöljük a többiekkel, vagy a sajtó.
-Szóval, most már hivatalosan is járunk?!
-A hivatalosnál is hivatalosabban.!
Mikor visszaértünk, még mindig fogtuk egymás kezét, és Louis is észre vette, kissé vörös lett a feje…
-Ezt otthon megbeszéljük.! –jelentette ki.
Visszamentünk a kocsihoz, és egyből haza mentünk, és Louis belekezdett a prédikációjába:
-Magyarázatot kérek.! –sétált fel-alá a kanapé előtt, ahol mi ketten ültünk Hazzával. Mintha az apám lenne.
-Hát, én és Harry együtt vagyunk. Mit magyarázzak ezen,!
-Azt, hogy miért, és hogy… egyáltalán miért?! –nézett ránk kissé meggyötörten.
-Mert miért ne?! –feleltem, de ahogy láttam, nem erre a válaszra számított. –Figyelj Louis, -keltem fel- Én nagyon szeretem Harryt. És ha tényleg fontos vagyok neked, beletörődsz ebbe és elfogadod. Meg egyébként is Hazza a legjobb barátod, jól ismered őt.
-Hát éppen ez az.! Harry szeretsz játszadozni a csajokkal, nem de?! –nézett Lou Hazzára.
-de, ez így van Louis..
-Na ugye.!
-De ez most más. Még nem éreztem ilyet senki iránt. Amikor Bellára nézek, akkor görcsbe rándul a gyomrom, és pillangók vannak benne. Mikor látom, hogy számomra idegenek ölelgetik vagy akármi, bárki olyan szól hozzá, aki nekem nem szimpatikus, akkor egyszerűen úgy érzem, hogy utána akarok futni, és le akarom verni….
-Ne is folytasd.! –tette fel a mutatóujját Louis.
-De hát Lou.! –néztem rá könyörgően.
-Nem, nincs semmi De.! Csak had mondjak valamit.! –rám nézett, majd Harryre és egy hatalma vigyor ült ki az arcára. –Na végreeeee.!!! Egész idáig azt vártam már, hogy mikor közlitek velem.!
Mi csak tátott szájjal bámultuk őt.
-Tényleg bevettétek, azt, hogy én ilyen ’Nem járhatsz a Húgommal.!’ Típus vagyok?! Egész idáig azt vártam, hogy összejöjjetek.! Olyan kis aranyosak vagytok.! Egyből tudtam, hogy Hazza neked való. És tiszta aranyosan ugráltatok az ágyon.
-Mindenki meg les minket vagy mi?! –nézett rám Harry.
-Várj, akkor nem haragszol?!
-Kéne?! –nézett rám hülyén, mire én egész egyszerűen a nyakába ugrottam és adtam egy hatalmas puszit az arcára.
Felmentem a szobámba, és hagytam, had beszélgessenek csak a fiúk, mikor megláttam egy állapotot az egyik FaceBookos rajongói oldalon:
”Úgy tűnik, Harry Styles megtalálta az igazit?! Louis Tomlinson, banda társa, ’legújabb családtagját’ szemelte ki magának. Vajon hogy reagált kettőjükre Loui?! Harry most is csak játszik egy újabb lánnyal?! Mennyi ideig fog tartani az újabb románc?! Reméljük, hamarosan sor kerül, egy interjúra, ahol mindent kitálalnak nekünk, rajongóknak.! Nektek mi a véleményetek kettőjükről?! Szerintem aranyosak, és bár Bellát még nem ismerem, de szerintem aranyos lány, és nem mellesleg szép is.! Remélem, sokáig együtt lesznek.:D
Úgy éreztem, muszáj elolvasnom néhány hozzászólást, és hát tényleg kaptam hideget-meleget. Idézek néhányat „Jesszum mit akar ez?! Tuti Hazza ezt is csak hülyíti. Max nyár végét jósolok nekik.!” „Annyira aranyosak^-^ Én már az első közös képük óta azt akarom, hogy tényleg együtt legyenek.! És ne szólja le SENKI sem Bellát, mert nagyon intelligens és széplány.! Biztos nem csak egy futó kaland.!”  Szóval ilyeneket és ehhez hasonlókat kaptam. Néhánynál úgy voltam, hogy elbőgöm magam, mert úgy hordtak el mindennek, hogy nem is ismernek, aztán megakadt a szemem egy komin „Mit szóljátok már le Bellámat és Hazzát?! Ők a legaranyosabb pár.! És egyébként is, én tudok minden kis részletet.! És ha meg egy valaki lemeri szólni az én húgimat, én oda megyek és leverem őt.! Ha tényleg rajongók vagytok, nem az a fontos, hogy Harry boldog legyen?! Ennyit rólatok Ti ’Nagy rajongók.’!” –Reni Szabó. Ekkor szabályszerűen elröhögtem magam, és átrohantam Niall szobájába, és Reni nyakába ugrottam:
-ugye tudod, hogy imádlak?! –nyomtam az arcára egy hatalmas puszit.
-Tudom én azt, ne aggódj.! –viszonozta ölelésem, és puszim.


5 megjegyzés:

  1. Szia!!!! Wíííííí ez is tök jóóó!!! KÖVIT!!! De gyorsan!!! Nagyon ügyii vagy!!!!!

    Nóri

    VálaszTörlés
  2. 13 éved alatt teljesen kiismertél engem! Tökre ugyan ilyen vagyok... És ÁÁÁÁHHHH!! Imádooooooom! ♥♥♥♥ Jah a romantikáért kapsz! xDD

    VálaszTörlés
  3. Szupi mint mindig :D
    ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy es borzalmasan jo amit irtäl :D !! Nagyon tetszik tegnap kezdtem de anyira tetszet hogy nem tudtam abba hagyni az olvasäst igy mär ma vegeztem is vele :D. Remelem gyorsan elkeszül a KÖVI RESZ mert mär nagyon värom :D :D <3 <3 !!!!

    VálaszTörlés
  5. Áhhhhhh..*--------*
    Nagyonn jóóóóóóóó:333333 ♥
    Hamar hozzdd a kövitttttt...*o*
    Jahhh és Lou..x"dd Aztt hittem télleg nem engedii emg..:$$$$$$$

    VálaszTörlés