2012. december 28., péntek

22.fejezet

Te Atya úr Isten.! :O Tegnap este teljese meg voltam nyugodva, hogy hát 9komi, akkor meg van a 8komi és holnap /vagyis ma/ kitehetem az új részt. Feljövök reggel, és mit látnak szemeim?! 11Komiiiii és 23Rendszeres Olvasóóóóóóóóóóóóóóó*-* *-*♥♥ ImádomazOlvasóimat.! Srácok egyszerűen fantasztikusak vagytok.! Mikor emgláttam elkezdtem a szobámba fel-alá rohangálni, és a végén valahogy így teültem ki az ágyamon:

De most térjünk vissza az "üzleti" részhez. Tegyük fel, hogy összehozzátok ugyan ezt a szintet, vagyis 10 esetleg 12komi, és akkor én hozok Nektek egy DUPLA RÉSZT. Benne lennétek,! Ha igen, akkor komizz;D♥ MJást nem is nagyon tudok mondani, csak annyit, hogy remélem ebben az évben még lesz rész, mert összehozzátok a komikat. És nem csak jövőre hozom. Remélem értitek a poént;D
Andika: Grat.! Kökiiim szépen, örülök, hogy tetszik♥ Én is írtam a Tiédhez;D
Dori: Hát igen, Hazzánk már csak ilyen béne.xd♥ Hát igen, valóban rossz.:/ és kökii♥
Carmen: Üdv itt.!:D♥ Örülök, hogy az előző történetem, és ez is tetszik neked, ez nekem mindig csak öröm.:)) Megértem a telós dolgot, ismerős néha... És a kérésed Niallel kapcsolatban.. ne aggódj, hamarosan Ő is a központban lesz, mert hamarosan komolyabb szerephez jut egy új lány segítségével;D♥
Franci: Örülök, hogy örülsz.:D Kökiiiiim♥
Lena: Csak szeretnéd Szépségem;D és kökii♥
Vivien: Örülök, hogy tetszik.:) Mindenki sajnálja Lout, és ez csak jó.:D♥
Hope: Örülök, hogy tetszik.:D Nos, majd mindent meglátsz a VÉGKIFEJLETNÉL ami még messze van...;D♥ Benéztem, sé írtam is;)
Kittykhe: Üdv itt.:D Kökiiim, hát majd minden kiderül..D♥
Anna: igen Luce és Liam együtt vannak, és Louis szomorú, mert szereti Lucet;D♥
Dodi: Üdv itt.:D♥ Örülök, hogy tetszik.:) Majd fog lépni ne aggódj, értem a "problémád"..;D♥
Doriszka: Kökiii♥ Hát igen, biztos borzalmas lehet..:/



A szobámba felérve kutakodni kezdtem, hogy mit is vegyek fel. Interjúra megyünk, és még is csak csinosnak kén lennem. És nem tudom, hogy a fuck you-s felsőm jó-e vagy sem. Szerencsére pont a szobám előtt haladt el Zayn, akitől ismét tudtam tanácsot kérni.
 -Zayn, ez jó lesz?! –mutattam a kezemben lévő pólóra.
-Ha azt akarod, hogy utána a sajtó aon csámcsogjon, hogy milyen bunkó vagy, és hogy Liam milyen utolsó csajjal állt össze, akkor igen. Tökélete lesz.
-Ezt, hogy érted?! Neked is van az a ’Thank You’-s felsőd, amit, ha nem gond, egyszer kölcsön kérnék.
-Az csak természetes, hogy kölcsön adom. Tudod, ha a médiában vagy, és lesz barátnőd, vagy barátod, akkor eleinte óvatosnak kell lenned. Először mindig kicsit szolidabban jelenj meg velünk, vagy az utcákon, mert ezután téged sem fognak békén hagyni a fotósok, és ha már teljesen beilleszkedtél, az úgy mond „celeb világba” akkor már kezdheted a menő pólók viselését. –kacsintott és már ment is.
De akkor mi a szart vegyek fel?! Ha szolidabban kell öltözködni, akkor nem mehetek talpig feketébe, és színes ruhám annyira nincs. Nah majd megoldom.
Hosszas keresgélés után, megtaláltam egy teljességgel elfogadható darabot, amire rámertem mondani, a boldogító igent. Egy fekete csőnadrág, egy zöld ujjatlan ing, egy barna cipő, illetve, ha fáznék, akkor lesz nálam egy szürke kardigán és egy sál is. A hajamat egy csöppet kiegyenesítettem, tettem fel egy halvány sminket és már készen is voltam.

Telefonomat zsebre vágtam, mentem le, ahol a fiúk már szinte tűkön ültek, csak hogy indulhassunk végre.
-Most komolyan, Ti mikor készültetek el?
-Vagy fél órával ezelőtt.! –türelmetlenkedett Harry. –na, de most, hogy Te is kész vagy, indulhatunk.
Beültünk a kocsiba, ahol mindenki hátul foglalt helyet, és indultunk az interjú helyszínére. Egy nagyooooon magas épület, 6. emeletén lesz megtartva, ahova lifttel mentünk fel. A liftben hangulatos zene szólt, amitől nekem megfájdult a fejem, illetve volt benne tükör, így ki tudtam venni az arcokat. Harry és Zayn éppen magukat csinosítják, Niall éppen eszik, Liam boldogan fogja a kezem, én nézem a többieket, és Louis szomorú. Nagyon rossz érzés, hogy fájdalmat okoztam neki, de hát Ő is ugyan ezt tette velem, és akár önszántából, akár nem. Megbántott, letagadta, amit tett, és utána teper, hogy megbocsássak neki. Ez nálam nem, hogy is mondjam… nem pálya az ilyen viselkedés. Teljeséggel gerinctelen viselkedés, hogy így bánik egy lánnyal, akinek azelőtt mondta, hogy szereti. Az ilyen srácokat nem bírom, hogy azt hiszik, Ők a nagy arcok, mert hát, igazából „gazdagok”, híresek, helyesek, és még sorolhatnám tovább. Azt hiszik, hogy egyből megbocsátjuk nekik az összes dolgot amit tettek. Egy idővel igen, de nem egyszerre az összest. Vannak dolgok, amik fölött nem lehet szemet hunyni, és ez is egy ilyen dolog.
De ezeket a dolgokat nem tekintve, attól is eltekintve, hogy itt van egy nagyszerű srác, aki mellett boldog lehetnék, én nem csak, hogy sajnálom Louist, és nagyon rosszul esik, hogy látom miattam szenvedni, de legrosszabb, hogy egy részem, valahol legbelül jó mélyen, még mindig szereti. Azt a hatalmas mosolyt, azokat a kék szemeket, azt a barna hajat. A tartását, a hülye poénjait és játékait. A selymes hangját. És egyszerűen gyűlölöm ezért.! Na de nem Louist. Áh, ugyan.! Á csak haragszok, nem gyűlölöm. Magamat gyűlölöm, amiért itt van Liam, és, bár nem igazi a szerelmünk, még is imádom Őt, de a testem, a bensőm, mindenem Louis után kóvályog. Őt akarja ölelni, az Ő szavait akarja hallani. És ezért tiszta szívből gyűlölöm magam.
Mikor észrevette, hogy Őt nézem, egy halvány mosolyt erőltetett az arcára, én meg elnéztem Róla, ugyan is megérkeztünk. Elmentünk egy nagy ajtóig, ott belépve egy ember nézte a gyönyörű londoni tájat, és mikor beléptünk, mosolyogva üdvözölte a fiúkat, ahogy a régi barátoknál szokás. Engem hagyott a végére. Mosolyogva mentem oda hozzá, és nyújtottam a kezem.
-Luce Styles. –ráztunk kezet.
-Ben Awan. Nagyon örvendek. Foglalj helyet. –mutatott körbe, én meg levágódtam Liam és Harry közé.
-Jó, srácok, vágjunk a közepébe. Bár, a vezetéknév stimmel, hogy Styles, azért szeretném tudni, hogy ki ez a szépség, aki veletek van?
-Ő a nővérem.! –ölelt meg Harry.
-Nem mondod. Azt hittem a kutyád.! –ironizált Ben.
-Kösz, én is bírlak. –kacsintottam.
-Én is Téged. És mond csak, mi vezérelt, hogy ide gyere a fiúkhoz?
-Az, hogy hiányzott az öcsikém. –kócoltam össze Harry haját. –egyébként meg, egyik nap megjelent a lakásomon, mondta, hogy menjek, én meg mentem. Semmi hátsó szándékom nem volt ezzel a dologgal.
-Áááá, értem. Még egy pár kérdést feltennék Neked, drága.
-Csak nyugodtan.
-Nos, a minap, Liammel láttak Titeket, elhagyni azt a szórakozó helyet, ahol tartottatok egy bulit, és ketten távoztatok. Együtt. Kézen fogva. Had hallják a kedves nézők, mi történik itt?!
Ránéztem Liamre, aki bátorítóan rám mosolygott, majd Harryre, aki szintén ugyan úgy cselekedett, mint Liam. Annyi különbséggel, hogy Liam ujjait az enyémekre kulcsolta.
-Én, és Luce, együtt vagyunk. –jelentette ki Liam.
-A francba. Akkor esélyem sincs, igaz Luce?
-Sajnos nincs.
-Értem. Akkor már nem is vagyok Rád kíváncsi, szóval fiúk… -röhögött, majd folytatta. –Nem ám, de most tényleg a fiúkat kérdezném. Mit szóltatok ehhez srácok,! Harry?
-Sajnos, nem volt időm leordítani sem Luce, sem Liam fejét, amiért nem szóltak nekem, és nem is kértek engedélyt arra, hogy járjanak. De ettől függetlenül, örülök, mert tudom, hogy biztos boldogok lesznek együtt.
-Mintha az apámat hallottam volna, ahogyan beszél a húgomról. –röhögött a műsorvezető, majd mi is.
-Zayn?!
-Én is nagyon örülök neki. Lucet nagyon bírom, és ahogy ismerem Liamet, tuti, hogy jó hatással lesz rá. Legalább egy kicsit megneveli és emberesedik mellette. Mármint Liam Luce mellett.
-Ezt, hogy érted?
-Lehet, hogy most egy angyalnak tűnik ez a lány, de egyébként nem az. Tudnád, miket hallgat…
-Kuss Malik.! –néztem rá.
-Na, miért miket?!
-Slipknot, Green Day, KoRn, Ramones. Akkor ott van még a My Chemical Romance, The Rasmus és még sorolhatnám.
-Ennyit a „ne túlozzunk az első interjún és z első hónapokban” elvedről. –mosolyogtam.
-Nos, nekem a felétől fejfájásom van, hogy bírod?
-Úgy, hogy amiket Mr. Malik felsorolt, mindegyiket imádom. Egyszer két napon keresztül csak Slipknotot hallgattam, és nem is fájt a fejem, és nem is álmodtam rosszat. Csak azt, hogy a koncertjükön vagyok, és ugrálok az első sorban.
-Furcsa vagy.
-Na jó, lehet még is, csak van esélyed. –kacsintottam, mire röhögtem egyet.
-Niall, Te mit szólsz hozzá?!
-Azt, hogy ha nem találok egy olyan lányt, aki tud főzni, akkor Liamékkel együtt fogunk lakni, mert Luce istenien főz.! És, ha már összeházasodtak, és én még mindig nem találtam barátnőt, akkor rajtuk fogok élősködni, és nem engedem meg, hogy szórakozzanak. –felelte Niall egy kaján vigyor keretében, mire mindannyian felröhögtünk.
-Nem élősködnél rajtunk nyugi. –simogattam meg az arcát.
-Azt hiszem, felfogta a lényeget. –röhögött Niall.
-Oké, kérem, tartsuk meg a komolyságot. Louis, olyan hallgatag vagy, Te ilyenkor már rég elemedben vagy. Minden rendben van?!
-Mi?! Ja.! Persze. Minden okés, csak kicsit fáradt vagyok.
-Értem, szóval, Te mit szólsz Liamhez és Lucehoz?
-Ránk nézett, erőltetett egy halvány mosolyt az arcára, de láttam a szemébe egy könnycseppet, ami ott csillogott a sarkában.
-Nagyon örülök nekik. Megérdemelték egymást. –mondta, majd lehajtotta a fejét, és miközben a többiek beszélgettek, láttam, ahogy Ő letöri a könnyét.
Mondtam már, hogy borzalmas érzés, ha valaki miattad sír, és az a valaki, egy fiú?! Borzasztó. Még tett fel nekem pár kérdést, majd áttért a fiúkra, és az új lemezükre. Hamar elment ez az interjú, és már azt vettem észre, hogy a szobámban fekszek az ágyamban, és próbálok aludni, de tele volt a fejem gondolatokkal. Muszáj volt gyújtanom egy kis füstölőt, hogy lenyugodjak. Óceánosat és rózsásat égettem. Ez az a két illat, amitől mindig lenyugszok. Kapcsoltam egy kis Ramonest, majd egy fél óra múlva, elnyomta szememet az álom, és már aludtam is…

13 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett és várom a következőt siess!!!!
    szegény Louis úgy sajnálom :(
    amúgy én már az első történetedet is olvastam és ugyan az az ízlésünk amiket Luce szeret zenét én is imádom sokan nem értik hogy hogy szerethetem az 1D-t és a green day-t egyszerre amikor az két külön világ én csak azt mondom h én azt szeretem ami jó :DDDD és ajánlom a Three Days Grace-t hogy meg hallgasd :) és az előző fejezethez :
    Louis Tomlinson- Look After You (a szerintem a szövege nagyon illik a 21. fejezethez)
    puszi: Blanka

    VálaszTörlés
  2. Egyre jobban sajnálom Louist :(
    A riport bár rövid volt de vicces :D ezert nagyon tetszet
    Nekem valahogy furi ez a Liam Luce páros nem illenek össze Louissal jobb :D es ezert remelem hogy majd ez ügyben tenni is fogsz :D
    Na de gyorsan KÖVITTTT :D <3

    VálaszTörlés
  3. ismételten jó lett!!
    nagyon jó minden! na jó, NEM! Louis kicsit elrontotta a dolgokat, amikor El meglátta őket, de ha az nem történt volna meg, akkor a történet fasorba se lenne! nekem nagyon tetszik, és mihamarabb hozd az újat! <3

    VálaszTörlés
  4. Na jó... :D most komolyan? te megölsz engem! :P imádom, imádom, imádom!!! ♥ folytasd, mert megfogok halni a várakozásba! :P :"D

    VálaszTörlés
  5. Szegény Louis!:/
    De akkor is nagyon cuki Luce és Liam. :D
    Zayn... :D:D
    HAMAR KÖVIIT!!!:) <3

    VálaszTörlés
  6. A Blankával teljese egyet értek, hogy mi a jó zene. Amúgy annyira imádom Lucet. A zenei ízlése tökre megegyezik az enyémmel, ahogy a pogó iránti szeretete is:) nagyon várom a következő részt!
    További jó írást!
    Tea;)

    VálaszTörlés
  7. Imádom,imádom,imádom..Ez fantasztikus lett..Haragszom Louis-ra mert olyan bunkó volt,de sajnálom is.Remélem minden rendbe fog jönni
    Ha gondolod benézhetsz hozzám is :)Ha jól tudom te olvasnád először a történetemet és az megtisztelő lenne számomra.
    http://adele.ingyenblog.hu/2012/12
    Ez a blog ha érdekel :)

    VálaszTörlés
  8. Wááá ez nagyon jó. Tetszett mint mindig! :D Sajnálom Louist de nagyon, remélem hamar mindenki az eszéhez fog kapni. Louis kirúgja Eleanort, Luci Liamet vagy fordítva, és egymásra találnak végre. Tátátáááá. és... wááá nem mondok semmit mert lelövöm a poénokat, mint mindig! :D xDD

    VálaszTörlés
  9. Én nem sajnálom Louis-t megérdemli a szenvedést. A részt pedig imádtam, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  10. Naa háát..én nagyon megsajnáltam most Louist..ez nagyon durva :( szegénykéém :( Amúgy van nálam kövi rész :D Komizol kérlek ?:Dhttp://imadreamer99.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  11. Szegény Louis :// most megsajnáltam de ha úgy nézzük akkor ugyan ezt csinálta Luceval is amit leírtál :/ :D
    imádom és köszi a kommentet :D

    VálaszTörlés
  12. nagyon nagyon jóóó ! :) sajnálom Louis-t :( remélem együtt lesznek majd :) <3 alig várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  13. nagyon tetszik :) jó lett nagyon :) kicsit sajnálom Louis-t :( de Liaméknek is örülök :) hamar kövit :)

    VálaszTörlés