2012. december 31., hétfő

25.fejezet

Te Szűz Máriám, Krisztusnak szent anyja.! Most behaltam gyerekek.! Kész, végem, ennyi. De most komolyan, "író" féleség vagyok, de nem tudom magam kifejezni, hogy mennyire Szeretlek Titeket, és, hogy mennyire köszönöm a támogatásotokat♥ 13komiii és 26Rendzseres olvasóóóóóó.!!!!♥♥♥ Ez, ez, ez... hihetetlen.! Mint az is, hogy ez a 2012-es év, legutolsó bejegyzése. Nem gondoltam volna, ezért nem is lett valami frappáns rész, bár ki tudja, Ti mit gondoltok róla... Minden esetre Mindenkinek Sikerekben és Szerencsében Gazdag, Boldog Új Évet Kívánok.! És ne feledjétek, a 2013 még nagyon sok mindent rejteget magában;D♥ 
Jah, és majd elfelejtettem, NIALL Fanok Figyelem.! Ez a rész kedvezni fog nektek;D
Dóri: Első mondatodon behaltam.xd Amúgy, egyébként én is..o.O Hát, legyél is kíváncsi, emrt megéri;D♥
Andika: Az emberek minimum 50%-a tuti utálja Őket... Kökiii♥ És, majd hamarosan, minden lesz hamarosan;D
Doriszka: Örülök, hogy Te is csatlakozol az utáljuk a Fogorvosokat kulbhoz.:D Hát, mindennek eljött az ideje;D♥
Lena: De kis gonosz itt valaki.:P♥ És örülök, hogy a júúúúúj kategóriát váltotta ki belőled;D♥
Lizzy: Ő a Mester mi,! :P Kápuffff lesz;D Nyalóka luw, hát igen, már nagy kislány;D♥ 
Abigél: Kökiii szépen, és megéri szorítani;D♥ és még egyszer kökiii♥
Kittykhe: Semmi gond, nekem is szoktak lenni ilyen boldogság rohamaim;D Hát igen, mindnki észhez tér hamarosan;D♥
Henike: Kökiiii szépen:D♥ Hát igen, mindenki egy kissé buta, de ezt elnézzük nekik, de Liam a Megmentő.:D♥ 
Szimonszi: Hát igen, muszáj fokozni az érzelmeket.;D És örülök, hogy tetszik.:D♥
Carmen: Üdv itt;D♥♥ Gondoltam, mert én is sokszor 'wáááá'-zok... az előző részes "komidhoz" kökii, igyekeztem;D♥ Egyébként, én nem utálom Eleonort, sőt kifejezetten bírom, csak hát, mindenhol kell lennie egy olyan személynek, aki "gonosz" és szegényemnek ez a sors jutott, de egyébként nagyon bírom;D
Zsófi: Hát, ott fogja;D És megnyugtatlak, a Két 'L' betűs együtt lesz;D♥
Franci: Kökiiiim szépen, nagyon aranyos vagy;D♥
Hope: Kökiiii*-*♥ És, örülök, hogy ennyire tetszik Neked;D♥ Kökiim, és neked is Boldog Újévet..D♥


Louis Tomlinson

-És még is hogyan?! Menjek oda hozzá, és mondjam azt, hogy ’Á, hello El. Figyelj, szakítani szeretnék veled, mert én egy másik lányt szeretek, akit Te ki nem állhatsz, és jelenleg Liammel jár. Na szia’. Ez azért eléggé furán hangzana.
-Az igaz, viszont ütős lenne, és lényegre törő. –töprengett.
-Liam, ne most viccelődjünk, ez komoly dolog.!
-Louis, nézz a szemembe.!
-minek?
-Csak nézz a szemembe.!
-Hát jó. –mondtam, és belenéztem a mogyoróbarna szemeivel az enyémekbe.
Nagyon fürkészett engem, amit egyáltalán nem értettem, hogy miért tette. Talán valamit ki akart deríteni, de így?! Én ezt nem értem.
-Tudtad, hogy ha valakinek a szemébe nézel, annak gyakorlatilag látod az agyát? –kérdezte.
-Nem.
-Hát pedig, most az agyadat nézem, és meg kell, mondjam, nagyon jó az illatod. Milyen parfümöt használsz?! –húzódott el tőlem.
-Liam… -néztem rá rosszallón.
-Jó. Egyébként, ez arra volt jó, hogy megnézem mit is, érzel. Tudom, hülyeségnek hangzik, de így igaz. A szavak nem mindig tükrözik azt, amit ki akarunk mondani, ezért ha valakinek a szemébe nézel, nem mondom, hogy látod az igazi énjét, de az érzései egy részét, biztos, hogy le tudod olvasni.
-Okééé, én ezt nem értem. –röhögtem.
-Mindegy. Nem is kell értened, a lényeg, hogy láttam a csillogást a szemedben. Te tényleg szereted Lucet.
-Igen. Miért olyan nehéz fel fogni ezt?
-Mindegy. Valahogy meg kéne szabadulnunk Eleonortól, de biztos, hogy nem úgy, hogy Te csalod meg Őt, mert az csak neked és a bandának ártana.
-Valószínűleg. –töprengtem.
-Hé srácok.! –jött ki Niall. –Most hívott Justin, hogy be tud minket juttatni a koncertjére. Gyertek eeeel.! –nézett Niall kis kutya szemekkel.
-Ezt bent megbeszéljük. –mondta Liam, majd elindultunk be.
Bent már mindenki várta Niall nagy bejelentését, amit vegyes érzelmek fogadtak. Zayn vállat vont, de elmegy. Harry ugyan csak. Liam is benne van, én egy kicsit ódzkodok a dologtól, mert nem nagyon bírom Justin zenéjét. Na és Luce.. hát az kész volt az a fej. Harry egyből le is fényképezte.
-Niall eszednél vagy?! Most csináltak rajtam gyökérkezelést, és még jobban meg akarsz kínozni és áúúúúú. –nyöszörgött, amjd visszahuppant a fotelbe.
-Na, attól, hogy bántották a fogadat, attól még nem kell bántani Justint.
-Figyeljetek srácok, Ti menjetek el, én megleszek itthon. –mondta, mire mindenki mosolyogni kezdett, kivéve Liamet.
-Louis is itthon marad.4 Nagyon fáj a hasa.! –jelentette be Batman.
-De hát nem is fáj a.. –kezdtem, mire Ő a könyökével gyomorszájon vágott.
-Látjátok, tanácsosabb, ha itthon marad.
-Igen. Majd megdöglök a fájdalomtól. –nyöszörögtem. –Ezért még számolunk. –vetettem gyilkos pillantást Liamre.
Miután mindenki beleegyezett, hogy mennek a koncertre, én és Luce lent maradtunk és bekapcsoltuk a TV-t. Ő a fogát fájlalta, én meg a hasamat. Esküszöm, hogy ha összejöttem Luce-al, Liam ezért még nagyon meg fog fizetni.! Valami béna műsor ment a Disneyn, és mikor el akartam kapcsolni, Luce kikapta a kezemből a távirányítót, és felhangosította.
-Ez a Vámpírom a Bébicsősz. Imádom, ez is eléggé furcsán ábrázolja a vámpírokat, de azért tök jóóóó. –mesélte.
Végül is, miért ne. Túl élem. A film végére a srácok már elhúztak, ketten maradtunk és nagyon tetszett a sorozat. Pont maratón ment, ezért lejátszottak 5-6 részt, és a végére tisztára beleéltem magam a helyzetbe.
-Úúúú, Luce ez nagyon jó.!
-Ugye megmondtam.!
-Az a Sarah nem rossz csaj, de az Erica. Awww.
-Én meg nem tudok választani Avan és Benny között.
-Szerintem Benny. Avan olyan, kis gizda.
-Gizda?! Igen?! Nem is tudom, hogy kit harapott meg kétszer vámpír, kinek vannak látomásai, amik megá.. –nem hagytam neki befejezni a mondatot, mert megharaptam a nyakát. –Ez még is mire volt jó?
-Azt mondtad, hogy Őt kétszer is megharapta egy vámpír.! Hát, már Téged is. –vontam meg a vállam.
-Ezt nevezed Te harapásnak?! Ez még csak egy szuri sem volt, nem hogy harapás.!
-Pedig ez igen is egy jó harapás volt.! –na, amjd megmutatom, hogy milyen egy jó harapás.! –mondta, amjd megtámadta a nyakam.
-Ááá, Te állat.! –röhögtem fel.
Eléggé erősen harapta a nyakam, ami egy idő után, sokkal inkább emlékeztetett arra, amikor kiszívják az ember nyakát. Kezdtem egyre inkább átadni magam az élvezetnek, amit Luce valószínűleg észre vett, és nem tudom, milyen okból, de egyik lábát áttette a másik oldalamra, és velem szemben ült. Nagyon jó érzés volt. Hátát kezdtem simogatni, Ő meg benyúlt pólóm alá. Kiengedtem egy apróbb nyögést, amitől valószínűleg az eszéhez kapott, és abbahagyta.
-Bocs Louis, nem tudom mi ütött belém, egyszerűen csak… -ismét nem engedtem befejezni a mondatát, mert számmal befogtam az övét. Fantasztikusan csókol ez a lány. –Még is mit művelünk Louis?! –kérdezte szipogva.
-Nem tudom. Feleltem, miközben még mindig öleltem Őt.
-Nekem van barátom, neked meg barátnőd. Ez így egyáltalán nem helyes. Mindig megbeszéljük, hogy barátok maradunk, de ez így nem megy, ha folyton kettesben vagyunk, és valami oknál fogva, mindig csinálunk valami olyat a másikkal, amit nem kéne, és…
-Fogd már be.! –mondtam, és ismét megcsókoltam. –Szakítani fogok Eleonorral.
-De én nem akartam tönkre tenni a kapcsolatotokat. –mondta, miközben kifolyt egy könny a szeméből, amit én egyből letöröltem.
-Nem Te tehetsz róla. Ennek már úgy is hamarosan vége lett volna.
-Jó, d én nem fogok szakítani Liammel.
-Tudom.
-Nem akarok, és nem is fogok két sráccal egyszerre járni.
-Tudom.
-Akkor miért akarsz vele szakítani?!
-Ez, most eléggé furán fog hangzani, de, amint újra szabad leszel, én lehessek az első, aki eszedbe jut, hogy Ő legyen a következő. Azt szeretném, hogy amint szakíttok Liammel, rá egy vagy két héttel, kezdjünk el randizgatni, és egy hónap randizás után, járjunk. Azt akarom, hogy akkor legyél az én Luceom.
-De Louis, az lehet, hogy több hónapba, vagy évbe fog telni.
-Tudom. De én akár 10 évet is képes lennék Rád várni, csak a magaménak tudhassalak.!
-De Louis, én..
-Ssss.! –mondtam, és ismételten megcsókoltam, csak most sokkal lágyabban. –Szeretlek.
-Én is szeretlek.
-Gyere, aludj.! –mutattam az ölemre, amire Ő ráhajtotta a fejét, és elaludt.

Niall Horan

A fiúk hátul maradtak a VIP részen, míg én előre furakodtam, és a sok tinilány között /akikkel, muszáj volt képet csinálnom/ ugráltam és énekeltem. Oké, tény és való, hogy eléggé hülyén jött ki a dolog, de hát, na, bírom Justint. Végül egy vörös hajú lány mellett álltam meg, akinek olyan nagyon szép szemei vannak. Egyszer csak meg szólalt az As Long As You Love Me, mire a tömeg egy emberként kezdett énekelni és sikoltozni. Nagyon jó volt végig ugráltam a koncertet. Ez így egyre furábban hangzik. Egyik szám közben, pontosabban a Nver Say Never közben a mellettem lévő lány véletlenül á lépett a lábamra:
-Úristen, ne haragudj.! Nem direkt volt.! Ugye nem a sarkammal léptem Rád?! Egyben vagy,! Nem fáj?! –hadarta a kérdéseket.
-Nyugi rendben vagyok. Egyébként Niall. –nyújtottam a kezem és belenéztem azokba a nagy barna szemeibe.
-Zoey. –mondta, és kezet fogott velem. –Várj, te nem a One Directionos Niall vagy?
-De igen. Azt hittem, hogy te nem ismersz fel.
-Tudod, akik utálnak, azok is egyből felismernek. És így már értem, hogy miért volt olyan ismerős a hangod és a kinézeted.
-Hát igen, szeretem Justin számait. –mondtam és éreztem, ahogy elvörösödök.
-Júj, ne szégyelld.! Szerintem nagyon aranyos, ha egy srác szereti Justin vagy a Ti zenéiteket, és ezt nem röstell bevallani.
-Akkor szerinted aranyos vagyok?
-Ha, nem mernéd bevallani, hogy bírod Justin számait, akkor is nagyon aranyos lennél. –mondta, majd elvörösödött és elkezdett kuncogni, amitől én szabályosan elmosolyodtam. –Várj, nem ismered véletlenül Luce Stylest?
-De igen, Hazza tesója. És nagyon jó barátom. Ő az, úgy mond „legjobb barátnőm”.
-És nem tudod, neki van legjobb barátnője?
-Hát, mondta, hogy volt, de a nevét nem mondta. Miért kérded?
-Csak úgy.
-És, honnan ismered?
-Egy régi ismerőse vagyok. Nagyon, nagyon régi.
-Á értem.!
-Úúú ezt imádom.! –kiáltottuk egyszerre, mikor megszólalt a Boyfriend dallama.
-Nem bánod?! –kérdeztem, miközben átöleltem a derekát.
-Hülye lennék bánni.! –mosolyogta.
-Akkor remélem ezt sem bánod.! –mondtam, majd megpusziltam az arcát, és végig énekeltem a számot a fülébe, amit Ő mosolyogva tűrt.
-Tessék, itt a számom. –mondta a koncert végén.
-Hívni foglak.
-El is várom. –kacsintott azzal el is ment, mi meg a fiúkkal elindultunk haza.

Luce Styles

Az álmunkból az keltett fel minket, hogy hallottunk egy hatalmas ajtó csapódást, és röhögést. Nagy nehezen kimásztam Louis öléből, és mosolyogva köszöntöttem a fiúkat. Liam egyből lehuppant mellém, és megcsókolt. Tudom, most egy hatalmas ribancnak tűnők, amiért két srácot, úgy mond „hülyítek”, de egyszerűen nincs szívem megmondani Liamnek, hogy szakítani akarok vele, mert Louis is szakít majd valamikor Eleonorral.
-És, akkor elkezdett táncolni egy vörös hajú csajjal, és csak úgy éget köztük a levegő. –mesélte röhögve Harry.
-Igen, de Zoeynak olyan szép szeme és…
-Zoey?! Azt mondtad, hogy Zoey?!
-Igen.
-Hogy nézett ki,! –kérdezősködtem tovább.
-Köbö a vállamig ért, hosszú vörös haj, nagy barna szemek és…
-Magas vihogó hang, amikor nem figyel oda nevetés közben. De alapból egy nagyon aranyos hangsúlyú lány.
-Igen.! Mondta is, hogy ismer Téged nagyon régről.
-Készült rólatok kép? –kérdeztem magam elé merengve.
-Ahham, nézd csak.! –nyújtotta nekem Niall a telefonját.
Ott volt Ő, az én legjobb barátnőm, a legjobb barátom oldalán. Mosolyogtak a kamerába, és jól érezték magukat. Hirtelen előtörtek belőlem az emlékek. Ezt egyszerűen nem tudom el hinni. Felálltam a kanapéról, oda dobtam, a kelleténél nagyobb erővel Niallhöz a telefonját, és felviharoztam a szobámba, ahova bezárkóztam, és ismét zokogni kezdtem…

11 megjegyzés:

  1. Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú. *.* Imádom! :D ♥ Niall♥ Siess a következővel és ne kínozzz!! :D xx

    VálaszTörlés
  2. ááááááááááá Zoey is belép a képbe :DDD
    Remélem majd Stark is :)) annyira jó lett imádom siess a kövivel és Boldog Új évet :DDD B.U.É.K:D♥

    VálaszTörlés
  3. Azta :O

    Niall mi cuki már *-*
    És Zoey :D
    Remélem Stark is jönni fog hamarosan :)
    Hamar a kövivel!
    Boldog Új Évet Szépségem :D <3
    Lenush

    VálaszTörlés
  4. Hát ez hát ez kurvaaaaaaaaaaa jo lettttt :D
    Istenem nagyon jooo :D
    És nem lett volna jó ha behalsz az elsö mondatomtol mert akkor ez a szupi Blog nem lett volna többi és akkor én kinyirtalak volna mégegyszer :D :P
    Zoey <3 nagyon cukkii Niall-al
    Sikerekben gazdag Új Évet :D És sok irást :D
    Hozd a kövit GYORSAN :D

    VálaszTörlés
  5. Júúúúúúj ezdenagyonjó :D
    Végre Zoey is bejött a képbe :)
    Kiváncsi vagyok,hogy fog hatni Luce életére ha Stark is belép ÚJRA az életébe.
    Mi lesz ha a fiúk nem kedvelik Luce régi barátait (Zoeyt kivéve)?Mi lesz ha Starknek nem tetszik,hogy Luce új fiúval van?Képes lesz majd botrányt csapni?
    Tudom nagyon hülye kérdések de engem nagyon érdekel. :D Ezért is hozz új részt könyörgöm.... :(

    VálaszTörlés
  6. *JumpDead* Este bulizás közbe beszédem lesz veled! Muhahaaa! xDD Amúgy pedig iszonyat jó volt és LOUISSSSSSSSS! Zoey nagyon édes, és Niall is és.... Kész vagyok ÁÁÁÁÁÁÁÁ *körbekörberohangálésnembírleülni*

    VálaszTörlés
  7. azt a szentséges mosómedvét. kövit *-*

    VálaszTörlés
  8. Egyre közelít az álomhoz! :) <3

    VálaszTörlés
  9. ÚÚÚÚÚÚÚh.. nagyon nagyon jóóó !!! :) :$
    Végre Zoey is itt van :)) <3 Nagyon cukik Niall és Zoey :)
    Luce és Louis is :)) <3
    nagyon nagyon tetszik ügyes vagy nagyon :) jól sikerült ismét :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon tetszik :)) <3 <3
    imádom végre itt van Zoey..:) <3 olyan szép :) <3
    Júújj Louis és Luce <3 :)
    alig várom a kövit :)) <3<3

    VálaszTörlés
  11. alig várom a kövit nagyon jól írsz!!!
    Louis foever!!

    VálaszTörlés